recent updates #3

Assalamualaikum w.b.t.

Bila aku usha account StatCounter aku, aku perasan ramai pula orang baca blog aku. Terima kasih semua! So, aku telahpun berhijrah ke WordPress. Kekok juga sebab sejak darjah lima/darjah enam aku guna Blogger dan Tumblr sahaja. Dan aku tukar url aku kepada ‘artsyfah’ sebab nak menaik taraf brand recognition aku. Huh? Brand recognition tu apa? Hm, siapa yang belajar advertising / graphic design / entrepreneurship tu tahu lah (…macam lah aku pelajar advertising / design / entrepreneurship).

Tapi bila aku import segala post aku ke WordPress, format semua berterabur. Terpaksalah aku edit satu-satu. Penat, k. Nasib baik HTML bukanlah sesuatu yang asing bagi aku. Oh well. Penghijrahan kan perlu pengorbanan.

So hari ni hari terakhir sebelum GST. Tapi aku masih tak dapat beli kamera yang aku nak ;____; *renung ke luar jendela, bayu pagi meniup lembut*

Hari ni juga hari jadi ke-47 ibu aku. Sempatlah jugak aku buat hadiah dia malam tadi.

Terima kasih Mummy sebab berfungsi sebagai jantung keluarga semenjak hampir 19 tahun yang lalu. Sorry for all our mistakes and I hope you can continue to inspire and raise us well. As they say, a mother’s work is never done. Make the use of the three years you have before you turn fifty. Heheh.

Had a really bad day at driving school, and spent nine hours there. Dah stress tahap maksima dan rasa macam nak bunuh orang je. Tapi syukur Alhamdulillah, aku jumpa seorang kawan dari MRSM dulu. Nasib aku pakai baju Gemilang SPM. Dari jauh dia dah nampak aku. Kami adalah berborak selama lima minit. Sekejap je tapi cukup untuk menghilangkan 90% daripada stress aku.

There’s a lot of things you need to get across this universe. Warp drive… wormhole refractors… You know the thing you need most of all? You need a hand to hold.” – Doctor Who

One thought on “recent updates #3

Leave a Reply

